środa, 10 stycznia 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki stycznia.

Witajcie.

Mamy ogromną przyjemność zaprezentować Wam pierwsze w roku 2018 wyzwanie Gościnnej Projektantki, którą jest Pandoramea.

 Oto co nam napisała:

 Mam na imię Joanna, kocham tworzyć, moje prace można znaleźć pod adresem pandoramea.pl . Jestem amatorką-samoukiem w dziedzinie rękodzieła, a z zawodu muzykiem, nauczycielką fortepianu. Rękodzieło jest dla mnie niczym innym jak terapią antystresową :). Ze wszystkich technik najbardziej upodobałam sobie decoupage, ale uwielbiam także tworzenie biżuterii, rysunek, a ostatnio mixed media. Siedem miesięcy temu w moim życiu pojawiła się córka (i wywróciła je do góry nogami!:)), także nie mam teraz możliwości, żeby coś "podłubać". Tym bardziej cieszę się, że zostałam Gościnną Projektantką w tym miesiącu, mogę wybrać temat i podziwiać prace innych! 

Tematem wyzwania będzie klisza! 



Klisza ma w sobie urok minionych lat. Pamiętacie to uczucie, kiedy odbierało się zdjęcia z zakładu fotograficznego? Jako dziecko nigdy nie doczekałam powrotu do domu, żeby je obejrzeć. Pamiętam też "dramat" prześwietlonej kliszy (szczególnie po wycieczce...). Tak, miało to wszystko swój niepowtarzalny limat. W swoich pracach możecie wykorzystać kliszę, motyw kliszy albo aparatu fotograficznego na liszę a także zdjęć, które zostały aparatem zrobione (albo ich skanów oczywiście). Technika dowolna! 

Oto inspiracje naszej Gościnnej Projektantki.








 Ze swojej strony życzymy wszystkim twórczego zapału. Na Wasze prace czekamy do 26 stycznia. 




3 komentarze:

  1. Bardzo cirkawy pomysł na rozdanie. Klisza ma coś w sobie. Prace wyglądają przecudnie. Najbardziej urzekło mnie to pudełko. Już nie mogę doczekać się innych prac. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń